Lataa puuttuvat tarjoukset

Yliopiston Apteekki tarjoukset - sivu 33 *

Yliopiston Apteekki tarjoukset - sivu 33 *

1 ... 33 ... 60
Yliopiston Apteekki tarjoukset . Sivu 33.
1 ... 33 ... 60

Selaa tätä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehteä, joka on voimassa --, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 59 sivulta löydät parhaat tuotteet Kosmetiikka-luokasta. Tämä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehti tarjoaa alennuksia yli 0 tuotteeseen, minkä ansiosta saat parhaan tarjouksen ostamistasi tuotteista! Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä Yliopiston Apteekki, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 59. Nykyiseltä sivulta - löydät tarjouksia; tässä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehdessä on myös muita alennuksia tuotteista, kuten -. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä Yliopiston Apteekki, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa kaikissa Yliopiston Apteekki-toimipisteissä.
 
 
HENKILÖ "Paras on, jos liikut ulkona. Myös valo tuottaa serotoniinia." Viimeinen keino lisätä serotoniinia on hallita elämäänsä. Kun maailma ympärillä tuntuu kaoottiselta, oman kodin ja elämän järjestäminen auttaa. Siihen voi vaikuttaa, vaikka maailmantilaan ei voisi. "Korona on saanut minut nauttimaan rutiineista. Konmaritan aivot ja elämän: pi- dän tavarat järjestyksessä ja syön esimerkik- si aina saman aamupalan. Se voi kuulostaa tylsältä, mutta luo turvaa." Kolmas tärkeä välittäjäaine on endorfiini. Se tuo hyvän fiiliksen. Sitä saa pitkäkestoi- sesta liikunnasta, nukkumisesta, seksistä ja tunteiden ilmaisemisesta. "Tunteita ei kannata padota sisäänsä, sil- lä itkeminenkin tekee hyvää. Myös tekonau- ru auttaa tutkitusti." OIVALLUS 5: Vältä aivojen ylikunto Jokainen liikkuja tietää, että kunto ei kehi- ty, jos ei välillä lepää. Sama pätee aivoihin, mutta silti moni ajattelee, että niistä voi ot- Ratkaisu? Vähennä älylaitteiden käyttöä, lisää läheisyyttä. "Muista myös antaa läheisillesi positiivis- ta palautetta heidän ominaisuuksistaan, ei pelkästään suorituksista." taa kaikki mehut irti aamusta iltaan ilman lepoa ja lomia. "Aivotkin voivat mennä ylikuntoon. Silloin ne lakkaavat kehittymästä ja vahvistumasta." Tuoreen tutkimuksen mukaan yli puolet suomalaisista kokee työnsä liian kuormitta- vaksi. Sellaista tahtia aivot eivät jaksa ikui- sesti. Jossain vaiheessa ihminen stressaan- tuu ja lopulta uupuu. Länsimaisten naisten keskeisin uupu- muksen aiheuttaja ei kuitenkaan ole palk- katyö vaan palkaton metatyö: se, kun pitää asioita mielessā, suunnittelee ja pohtii. Me- tatyötä kannattaa rajoittaa, jotta aivot saavat Toinen tärkeä välittäjäaine on serotoniini. Kun sitä on runsaasti, mieliala nousee ja aktiivisuus li- sääntyy. Jos sitä on vähän, ihmi- Vähennä äly- laitteiden käyttöä, sestä tulee apaattinen, eikä mikään lisää läheisyyttä. huvita. Jotta serotoniinia voisi muodos- tua, aivot tarvitsevat tryptofaania. Sitä saa esimerkiksi kananmunasta, kalkku- nasta, banaanista ja pähkinöistä. "Moni syö nykyään liian vähän tai ravinto- hengähdystauon ja jaksaminen ja mieliala köyhästi. Jos aivot eivät saa riittävästi oikeita ravintoaineita, serotoniinin taso laskee." Myös liikunta tuottaa serotoniinia, eikä tarvitse alkaa ultrajuoksijaksi. Kansalliset terveysliikuntasuositukset riittävät hyvin: 2,5 tuntia viikossa reipasta liikuntaa ja kaksi kertaa lihaskuntoa ja liikehallintaa. paranevat. Siinä auttaa, kun opettelee kes- kittymään hetkeen. Hyviä menetelmiä ovat mindfulness ja meditaatio, rankka urheilu ja seksi. "Itse pidän liikunnasta. Lähdepä juokse- maan täysillä: et pysty miettimään mitään muuta kuin seuraavaa askelta." 34

Yliopiston Apteekki tarjouslehdet

Suosituimmat tarjouslehdet