Lataa puuttuvat tarjoukset

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 07.04.2021 - 05.06.2021 - sivu 40 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 07.04.2021 - 05.06.2021 - sivu 40 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

1 ... 40 ... 61
Yliopiston Apteekki tarjoukset  - 07.04.2021 - 05.06.2021. Sivu 40.
1 ... 40 ... 61

Selaa tätä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehteä, joka on voimassa 07.04.202105.06.2021, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 60 sivulta löydät parhaat tuotteet Kosmetiikka-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä Yliopiston Apteekki, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 60. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä Yliopiston Apteekki, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa kaikissa Yliopiston Apteekki-toimipisteissä.
 
 
HENKILÖ liikehallintaa ja 2,5 tuntia viikossa reipasta lii- kuntaa. Lisäksi olisi hyvä kävellä 9000 askelta päivässä – vielä parempi, jos kävelee 13000. "Riippumatta siitä, miltä suositukset kuulostavat, sitä ihminen tutkimustenkin mukaan tarvitsee voidakseen hyvin. On hyvä ymmärtää, että vaikka liikkuisi lihaskun- to- ja kestävyysliikuntasuositusten mukaan kuntosalilla ja lenkkipolulla, se on silti vain 4,5 tuntia viikossa. Eli 2,7 prosenttia viikon tunneista." Kiire onkin huono syy jättää liikunta välis- tä. Päinvastoin. Mitä kiireisempi elämä, sitä tärkeämpää olisi pitää hyvää huolta itsestään, jotta jaksaa ja elämä pysyy mielekkäänä. "Hyvinvointia pitäisi priorisoida. Jos on arjessa paljon kiireitä, niin liikunnasta, unes- ta ja palautumisesta kannattaa pitää kynsin hampain kiinni." Jaakkola tietää, miltä kiire tuntuu. Hän on kahden yrityksen toimitusjohtaja, keikkatyö- läinen ja pienen pojan isä. Välillä tulee tehtyä liikaa hommia, stressi lisääntyy ja palautumi- nen heikkenee, kun työt venyvät iltoihin. Hän etsii kuitenkin liikunnalle aikaa, te- Toinen tärkeä motivaattori on oma poika. Joni Jaakkola tietää, miltä kiire tuntuu. Liikunnalle on silti Jaakkola tahtoo, että hän kasvaa liikun- aina syytä raivata aikaa. "Omasta hyvinvoinnista ei kannata neuvotella." nallisessa ympäristössä. Jotta isä jaksaisi työpäivän jälkeen suunnata pojan kanssa pulkkamäkeen tai pelaamaan jääkiekkoa, on pidettävä huoli itsestään. "Kannattaa muistaa, että kaikille koittaa kee pari kolme voimatreeniä viikossa ja käve- lee välillä töihin, jotta vähintään suositellut 9000 askelta tulevat täyteen. Työmatka- liikunta onkin hyvä keino saada kasaan aske- lia tai kestävyysliikuntaa. "Omasta hyvinvoinnista ei kannata neuvo- tella, vaan olla terveellä tavalla itsekäs. Välil- hetki, jolloin liikkuminen ei huvita. Lähden silti, koska on sata hyvää syytä lähteä." lä voi sanoa perheellekin, että tarvitsee aikaa liikunnalle, jotta pysyy hyvässä kunnossa." OIVALLUS 2. Mitä kiireisempi olet, sen fiksummin kannattaa liikkua OIVALLUS 3. Unohda "kaikki tai ei mitään" Kun Jaakkola kertoo hyvinvointiluennoil- laan, miten kannattaisi liikkua, monen -ajattelu Palataanpa vielä liikuntasuosituksiin. Ne ei- vät suinkaan kerro tasosta, jolla juuri ja juuri selviää arjesta. Jaakkolan mukaan suositus- ten tasolle pääseminen tarkoittaa, että on hyvässä kunnossa. kuuntelijan kasvot kalpenevat. Ei tuollaista liikuntamäärää voi mahduttaa elämään! Jaakkola neuvoo noudattamaan kansalli- sia liikuntasuosituksia. Ne kuuluvat seu- raavasti: pari kertaa viikossa lihaskunto- ja 40

Yliopiston Apteekki tarjouslehdet

Suosituimmat tarjouslehdet