Lataa puuttuvat tarjoukset

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 07.04.2021 - 05.06.2021 - sivu 18 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 07.04.2021 - 05.06.2021 - sivu 18 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

1 ... 18 ... 61
Yliopiston Apteekki tarjoukset  - 07.04.2021 - 05.06.2021 - Tarjoustuotteet - b12, tee. Sivu 18.
1 ... 18 ... 61

Selaa tätä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehteä, joka on voimassa 07.04.202105.06.2021, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 60 sivulta löydät parhaat tuotteet Kosmetiikka-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä Yliopiston Apteekki, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 60. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä Yliopiston Apteekki, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa kaikissa Yliopiston Apteekki-toimipisteissä.

Tuotteet tässä tarjouslehdessä

 
 
TEEMA MIELEN HYVINVOINTI Opettele uutta, auta muita Mielen hyvinvointi on myös asennekysy- mys. Jos nimittäin suhtaudut maailmaan avoimesti ja muita ihmisiä kohtaan pyy- teettömästi, mielesi kiittää. Toisten auttaminen ja uusien asioiden oppiminen lisäävät tutkitusti omanarvontuntoa se- Uusien asioiden kä tuottavat mielihyvää ja mer- kityksellisyyden kokemusta. Samalla saamme kokea ja oppia asioita yhdessä. Sekin vahvistaa itsetuntoa, että on asioita, joita osaat tai joista tiedät. Kaikki, mikä haastaa älyllisesti, on meil- le hyväksi: oli se sitten uusien reseptien kokeilu keittiössä, uusien kasvien kasvatta- opettelu lisää mielihyvää ja omanarvontuntoa. 5Hyvää keholle, hyvää mielelle minen puutarhassa tai uuden urheilulajin tai kädentaidon opettelu. Jokaiselle löytyy jotain, mihin suhtautua uteliaasti. Hyvä ruoka, parempi mieli – tämä on monel- la tapaa totta. Herkullinen, värikäs ateria tuottaa mieli- TEE NÄIN: hyvää. Uusia ruokalajeja kokeilemalla voit haastaa itseäsi, ja parasta on, jos voit syödä yhdessä läheistesi kanssa. Säännöllinen ruo- karytmi pitää olon virkeänä, ja sallivan rento ruokavalio tukee myös mielen hyvinvointia. Varmista myös, että ruokavaliossasi on riit- tävästi muun muassa D-vitamiinia, B12-vita- • Huomioi läheisiäsi arjessa. Tartu tilaisuuksiin, joissa voit olla heille avuksi. • Kokeile vapaaehtoistyötä. Voisitko tukea arjessa lapsiperhettä, yksinäistä nuorta tai ikäihmistä? Saisitko iloa talkootyöstä eläinten parissa tai olisiko sinulla annettavaa järjestö- miinia, folaattia ja omega-rasvahappoja. Syöthän myös tarpeeksi kuituja? Ne ovat tärkeitä suolistobakteereille, joilla voi olla jopa yhteys aivojen välittäjäaineisiin. toimintaan? • Etsi kiinnostava etäkurssi työväenopiston tarjonnasta. Ehkä kehonpainoharjoittelua, käsitöitä tai ranskan alkeita? 18

Yliopiston Apteekki tarjouslehdet

Suosituimmat tarjouslehdet