Lataa puuttuvat tarjoukset

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 07.04.2021 - 05.06.2021 - sivu 17 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 07.04.2021 - 05.06.2021 - sivu 17 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

1 ... 17 ... 61
Yliopiston Apteekki tarjoukset  - 07.04.2021 - 05.06.2021 - Tarjoustuotteet - tee. Sivu 17.
1 ... 17 ... 61

Selaa tätä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehteä, joka on voimassa 07.04.202105.06.2021, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 60 sivulta löydät parhaat tuotteet Kosmetiikka-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä Yliopiston Apteekki, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 60. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä Yliopiston Apteekki, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa kaikissa Yliopiston Apteekki-toimipisteissä.

Tuotteet tässä tarjouslehdessä

 
 
Millainen liikunta saa sinut hymyilemään? E Löydä laji, jota rakastat Kaikki, mikä tekee hyvää keholle, tekee hyvää myös mielelle. Kun liikut, aivossasi muodostuu enemmän mieli- hyvää tuottavia välittäjäaineita. Hyvä fyysinen kunto kehittää myös itsetuntoa. Se, että kykenee fyysisiin suo- rituksiin, vahvistaa usein kokemusta myös henkisestä suorituskyvystä. Tätä tukee minkä tahansa asian, vaik- kapa liikunnan, tavoitteellinen harrastaminen. Lisäksi säännöllinen liikunta auttaa hallitsemaan stressiä, parantamaan unen laatua, helpottamaan nu- kahtamista ja vähentämään ahdistusta ja jännitystiloja. Säännöllisesti liikuntaa harrastavat myös sairastuvat harvemmin masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön kuin vähän liikkuvat. Muun hoidon ohella liikunnalla on yhteys masennuksesta ja ahdistuksesta toipumiseen. TEE NÄIN: • Jos et liiku säännöllisesti, mieti, millaisesta liikunnasta nautit. Mielihyvä ja mielekkyys auttavat säännöllisen tavan ylläpitämisessä. • Muista arkiliikunta: kävele portaat, kierrä kahvitauolla korttelin ympäri. Mieli jaksaa taas paremmin. • Lähde metsään yhdessä ystävän kanssa. Metsässä liikkuminen rauhoittaa, laskee verenpainetta ja nopeuttaa stressistä palautumista. Saat samalla sosiaalisen tekemisen hyödyt. -> 17

Yliopiston Apteekki tarjouslehdet

Suosituimmat tarjouslehdet