Lataa puuttuvat tarjoukset

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 01.12.2020 - 31.12.2020 - sivu 13 - EI ENÄÄ VOIMASSA

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 01.12.2020 - 31.12.2020 - sivu 13 - EI ENÄÄ VOIMASSA

1 ... 13 ... 61
Yliopiston Apteekki tarjoukset  - 01.12.2020 - 31.12.2020 - Tarjoustuotteet - matto, jakkara, kal, parsakaali, tee, tofu. Sivu 13.
1 ... 13 ... 61

Selaa tätä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehteä, joka on voimassa 01.12.202031.12.2020, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 60 sivulta löydät parhaat tuotteet Kosmetiikka-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä Yliopiston Apteekki, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 60. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä Yliopiston Apteekki, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

Tuotteet tässä tarjouslehdessä

 
 
2. Torju kaatumiset Muista kalsium 3. Liukas pihatie, ryttyinen matto, kiikkerä jakkara - auts! Kaatumisten ehkäisy on tärkeää etenkin ikäihmisille ja osteopo- rootikoille, joiden luut murtuvat kaatu- misten seurauksena muita helpommin. Tarkista vähintään nämä asiat, niin Kalsium antaa luille niiden lujuuden. Jos kal- siumia ei tule tarpeeksi ruoasta, kalsiumin määrä veressä vähenee, luusto luovuttaa sitä omastaan - ja luut haurastuvat. Kalsiumia tarvitaan ravinnosta jatkuvasti. Sen tarve kasvaa kasvuiässä, raskaana olles- vältät arkiset vaaratilanteet: TEE NÄIN: • Hanki kenkiin nastapohjalliset liukkaille sa ja imettäessä, ja tällöin elimistö hyödyntää ravinnosta tulevan kalsiumin tavallista te- keleille. hokkaammin. Siksi tuolloin ei yleensä tarvita kalsiumlisää, kunhan syö päivittäin kalsiumin • Suosi tukevia mattoja tai hanki ohuiden mattojen alle liukuesteet. lähteitä suositusten mukaisesti. Ikäihmisillä tilanne on toinen. Kalsiumin • Heikko näkö voi jopa kaksinkertaistaa kaatumisten ja murtumien riskin. Varaa siis aika imeytyminen heikkenee, sa- moin kalsiumin imeytymistä näöntarkastukseen. Jos kalsiumia ei tukevan D-vitamiinin akti- • Satsaa hyvään valaistukseen. Öiselle vessa- voituminen. Siksi kalsiumin tule riittävästi reitille voi hankkia liikkeentunnistimella saantiin kannattaa kiinnittää toimivan valon. erityistä huomiota ja nauttia ruoasta, luusto luovuttaa sitä • Tarkastuta lääkkeiden yhteis- ja haitta- D-vitamiinilisää suositusten vaikutukset, sillä lääkitykset voivat lisätä kaatumisriskiä. mukaisesti. Kalsiumlisä kannattaa omastaan. ottaa päivittäiseen käyttöön myös silloin, jos ruokava- lioon ei kuulu maitojuomia tai muita kalsiumia ja D-vitamiinia sisältäviä juomia. Kalsiumia voi saada riittävästi muustakin ruoasta, mutta Kalsium ja lääkkeet KALSIUM HEIKENTÄÄ joidenkin lääkkeiden, kuten tiettyjen antibioottien (kuten tetra- sykliinien ja fluorokinolonien) ja osteoporoo- silääkkeiden (bisfosfonaattien) imeytymistä. asian varmistaminen vaatii tarkkuutta. TEE NÄIN: • Hyviä kalsiumin lähteitä ovat paitsi maitotuotteet sekä lisättyä kalsiumia ja D-vitamiinia sisältävät juomat, myös esimerkiksi tofu, parsakaali ja kala. Ota nämä lääkkeet eri aikaan kalsiumlisän tai kalsiumpitoisten ruokien kanssa. Tarkista oh- jeistus aina lääkepakkauksesta tai apteekista. Nappaa myös rauta- ja sinkkilisät eri ai- kaan kalkkivalmisteen tai kalsiumin lähteiden • Yli 70-vuotiaille suositellaan tarvittaessa kalkkilisän kanssa, sillä ne voivat heikentää kalsiumin käyttöä. imeytymistä ja päinvastoin. • Muista maltti suolapurkilla, sillä runsas suolan käyttö lisää kalsiumin eritystä virtsaan. > 13

Yliopiston Apteekki tarjouslehdet

Suosituimmat tarjouslehdet