Lataa puuttuvat tarjoukset

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 06.09.2020 - 22.11.2020 - sivu 15 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 06.09.2020 - 22.11.2020 - sivu 15 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

1 ... 15 ... 69
Yliopiston Apteekki tarjoukset  - 06.09.2020 - 22.11.2020 - Tarjoustuotteet - kahvi, opi, pähkinöitä, tee. Sivu 15.
1 ... 15 ... 69

Selaa tätä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehteä, joka on voimassa 06.09.202022.11.2020, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 68 sivulta löydät parhaat tuotteet Kosmetiikka-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä Yliopiston Apteekki, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 68. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä Yliopiston Apteekki, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa kaikissa Yliopiston Apteekki-toimipisteissä.

Tuotteet tässä tarjouslehdessä

 
 
Satsaa uneen Helli suolistoasi UNI ON VALTAVAN TÄRKEÄÄ vastustusky- vylle, sillä unen aikana elimistö palau- tuu päivän rasituksista. Unenpuute muuttaa hormonitoimintaa ja SUOLISTON HYVINVOINTI heijastuu suo- raan myös omaan oloosi. Suoliston hyvinvoinnista pidät huolta syömällä monipuolisesti ja ravitsemus- suositusten mukaan. Kuitupitoinen ra- Unenpuute vaikuttaa mikä puolestaan altistaa elimistöön vaikuttaa elimistöön stressireaktion tapaan, sairauksille. vinto tukee vatsan säännöllistä toimintaa Opi siis tunnistamaan oma unentarpeesi ja pi- stressin lailla. ja monipuolista suoliston bakteerikantaa. dä kiinni säännöllisestä TEE NÄIN: • Huolehdi riittävästä kuidun saannista. Syö unirytmistä. Mene nukkumaan ja herää aina samaan aikaan, jotta elimistö ei rasi- tu uni-valverytmin vaihteluista. päivittäin täysjyväviljaa, kasviksia, hedelmiä, marjoja ja pähkinöitä. • Jos olet esimerkiksi FODMAP-ruokavaliolla tai ruokavaliossasi ei jostain muusta syystä ole riittävästi kuituja, hae apteekista TEE NÄIN: • Alkuillan reipas pyöräily tai kävelylenkki saattaa auttaa nukahtamaan. Varaa silti treenin kuitulisävalmiste. ja nukkumaanmenon väliin riittävästi aikaa, jotta elimistö ehtii rauhoittua. • Maitohappobakteereja saat apteekista niin kapseleina, purutabletteina, tippoina kuin jauheina. • Hiilihydraatit unettavat. Syö puuro tai leipä juuri ennen nukkumaan menoa. Vaihda kahvi kofeiinittomaan teehen jo alkuillasta. • Älypuhelimen sininen valo aktivoi keskus- Huolehdi riittävästä kuidun saannista. hermostoa, joten laita luuri ajoissa sivuun. • Voit myös lyhentää nukahtamisaikaa ottamalla melatoniinia. → Osta verkosta ya.fi 15

Yliopiston Apteekki tarjouslehdet

Suosituimmat tarjouslehdet