Lataa puuttuvat tarjoukset

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 06.09.2020 - 22.11.2020 - sivu 14 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 06.09.2020 - 22.11.2020 - sivu 14 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

1 ... 14 ... 69
Yliopiston Apteekki tarjoukset  - 06.09.2020 - 22.11.2020 - Tarjoustuotteet - hedelmät, husk, mansikanmakuinen, mansikka, sitruuna, tee. Sivu 14.
1 ... 14 ... 69

Selaa tätä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehteä, joka on voimassa 06.09.202022.11.2020, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 68 sivulta löydät parhaat tuotteet Kosmetiikka-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä Yliopiston Apteekki, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 68. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä Yliopiston Apteekki, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa kaikissa Yliopiston Apteekki-toimipisteissä.

Tuotteet tässä tarjouslehdessä

 
 
TEEMA suositusten mukaisesti eli 10 mikrogram- maa päivässä. Siksi varminta on napata D-vitamiinilisä päivittäin purkista aina- kin lokakuulta maaliskuulle. Raskaana oleville, imettäville, alle 18-vuotiaille ja senioreille suositellaan D-vitamiinilisää ympäri vuoden. Myös C-vitamiini edistää immuunijär- jestelmän normaalia toimintaa. Lisäksi yksi C-vitamiinin tehtävistä on auttaa rau- taa imeytymään, mikä taas tukee veriar- voja ja ehkäisee väsymystä. Päivittäin on hyvä nauttia C-vitamiinipitoista ruokaa. Jos ruoka tuppaa jäämään kiireen tai laihdutuksen takia yksipuoliseksi tai tun- tuu, että ruokavaliosi ei ole ihan nappi- kunnossa, turvaudu monivitamiinilisään Syö terveellisesti MONET TUTUT, terveellisinä pidetyt ruoka-aineet tukevat vastustuskykyä. Tärkeimpiä niistä ovat kala, hedelmät, marjat ja täysjyväviljatuotteet. Kalassa on vastustuskykyä tukevaa D-vitamii- nia, ja täysjyvävilja on hyvä sinkin lähde. Hedelmistä ja marjoista saa puolestaan tai juo päivittäin vaikka raikas vitamiini- porejuoma. TEE NÄIN: C-vitamiinia. • D-vitamiinin saannista huolehtiminen on erityisen tärkeää. Turvaudu nyt vitamiinilisään. Yksi vitamiini vastustuskyvyn tukemi- seen on D-vitamiini, joka tukee immuuni- järjestelmän normaalia toimintaa. Vain noin puolet suomalaisista saa sitä saanti- • C-vitamiinia on erityisesti marjoissa, hedelmissä ja kasviksissa. Syö niitä päivittäin. Ostoslista FIILUS 150- 25 MINISUN HUSK DEFENCE Tara IA Arkeen ORION Lunnelista kuitua C-D DEVISOL D3 Devisol 20 mikrog Fiilus Arkeen mansikka Minisun Super Defence Husk tasapainoa vatsalle + maitohappobakteerit jauhe Luonnollista kuitua ja maito- happobakteereja päivittäiseen käyttöön vatsalle. 200 g 14,90 Pieni, sitruksen makui- Mansikanmakuinen maito- Sitruuna-lakritsin makui- nen C- ja D-vitamiinival- miste sisältää myös sink- kiä. 60 purutabl. 14,30 nen D-vitamiinitabletti happobakteerivalmiste sopii kaikenikäisille ja jokapäiväiseen käyttöön. 90 purutabl. 27,40 turvaamaan D-vitamiinin saanti. 200 tabl. 17,50 14

Yliopiston Apteekki tarjouslehdet

Suosituimmat tarjouslehdet