Lataa puuttuvat tarjoukset

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 01.03.2020 - 30.04.2020 - sivu 22 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

Yliopiston Apteekki tarjoukset - 01.03.2020 - 30.04.2020 - sivu 22 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

1 ... 22 ... 68
Yliopiston Apteekki tarjoukset  - 01.03.2020 - 30.04.2020. Sivu 22.
1 ... 22 ... 68

Selaa tätä liikkeen Yliopiston Apteekki tarjouslehteä, joka on voimassa 01.03.202030.04.2020, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 67 sivulta löydät parhaat tuotteet Kosmetiikka-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä Yliopiston Apteekki, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 67. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä Yliopiston Apteekki, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa kaikissa Yliopiston Apteekki-toimipisteissä.
 
 
HENKILÖKOHTAISTA nimittäin katoaa, sillä olet hereillä 30-40 mi- nuuttia yöstä, vaikket edes huomaisi sitä. Tuomilehdon mukaan moni tinkii unestaan. "Masokisteja on hirveä määrä. He tietä- vät, ettei uni riitä, mutta eivät silti lisää sen määrää." Hyvät unet lähtevät unen arvon ymmärtä- misestä. Unelle ei ole vakiomäärää, vaan sen OPPI 1. Mitä rankempi vaihe, sitä enemmän tarve riippuu kuormituksesta. "Kun minulla oli viime keväänä hyvin vauhdikasta ja stressaavaa aikaa töissä, nu- kuin joka yö vähintään yhdeksän tuntia." Seitsemästä yhdeksään tuntia unta sopii useimmille. Jos nukut viisi tuntia yössä, ak- kusi eivät lataudu kunnolla. pitää nukkua. "Väsymyksestä tulee helposti uusi normi. Silloin ihmisellä ei ole hajuakaan, miten hyvä olo hänellä voisi olla, jos nukkuisi tarpeeksi." Asian saa helposti selville: nuku viikon ajan joka yö tunti enemmän kuin yleensä ja kuulostele, miltä tuntuu. Saatat yllättyä. TEE UNISOPIMUS Tuomilehto on iltavirkku. Jos hän antaa OPPI 2. Päivä luonnolleen periksi, nukkumaanmeno siirtyy helposti puolille öin tai yhteen. Siksi Tuomi- lehto on tehnyt itsensä kanssa unisopimuk- sen: hän rauhoittaa illat ja painuu pehkuihin kymmeneltä. "Jos aivojaan ja kehoaan aktivoi myöhään illalla, ensimmäiset unitunnit menevät hel- kannattaa rytmittää niin, ettei tekeminen kasaudu iltaan. posti rallatukseksi", Tuomilehto sanoo. Silloin syvä uni jää vähiin ja aamulla vä- syttää, vaikka olisit nukkunut kahdeksan tuntia. Syvä uni on palauttavin unisykli, joka pitäisi nukkua ensimmäisten kolmen unitun- nin aikana. "Tajusin, ettei ollut mitään järkeä, että val- von itse. Pelkäsin kuitenkin, mitä tutkimuk- selleni käy, jos en tee töitä iltaisin ja öisin", Tuomilehto sanoo. "Ennen saatoin lähteä hikilenkille myö- hään illalla. Jos treenaan kahdeksan jälkeen, en saa unta ennen yhtä." Hyvin kävi. Tuomilehto muutti nukkumis- tapansa ja on nykyisin Suomen virallinen uniguru, joka johtaa kuutta uniklinikkaa Hel- singissä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Seinä- joella ja Tampereella. Tänään hän myös elää, kuten opettaa. "Olen päivällä paljon tehokkaampi, kun nukun yöni kunnolla. Ei tule aamuärtyisyyttä eikä lounaskoomaa. Olen nykyisin kahdeksan tunnin mies." Nykyisin Tuomilehto urheilee heti töiden jälkeen. Illallista hän syö perheensä kanssa vasta, kun kaikki muut hommat on hoidettu. Se laskee vireystilaa ja väsyttää. Onkin urbaa- ni legenda, ettei illalla saisi syödä. Ruokapöytään mennessä unilääkäri lait- taa kännykän äänettömälle, eikä enää katso meilejä. Pian ruokailun jälkeen kutsuukin sänky. "Aktiivinen puuhastelu pitäisi lopettaa pa- ri tuntia ennen nukkumaanmenoa. Sen sijaan kannattaa tehdä jotain mukavaa ja rentoutta- vaa, kuten katsoa sarjaa tai lukea kirjaa." → OPPI 3. Unta voi kutsua myös ruoalla. ETHÄN OLE UNIMASOKISTI? Jotta esimerkiksi kahdeksan tunnin unitavoi- te toteutuisi, unelle pitää varata aikaa kah- deksan ja puoli tuntia. Vähintään. Osa unesta 23

Yliopiston Apteekki tarjouslehdet

Suosituimmat tarjouslehdet