K-Supermarket tarjoukset - 27.03. - 23.04.2024 - sivu 13 *

thumbnail - K-Supermarket tarjoukset  - 27.03.2024 - 23.04.2024 - Tarjoustuotteet - virvoitusjuoma. Sivu 13.
13 / 85

* Voimassa seuraavissa K-Supermarket-toimipisteissä

Näytä lisää

Tuotteet tässä tarjouslehdessä

 
HIFISTELLEN JA PIHISTELLEN KAIKENLAISEEN KILISTELYYN CELA KUN PERUS RIITTÄÄ Raikas kolanmakuinen uutuus- virvoitusjuoma on valmistettu Suomessa. Sokeriton K-Menu cola 1,51, 0,95€ (sis. pantti 0,40 €), 0,37 €/1. KOPPIS 3 KA KAUPPAAN SOHVALTA, PUHEENAIHE NYT! PIRKKANYT! PIRKKANYT! PIRKKANYT! PIRKKANYT! PIRKKA NYT! PIRKKA JOKA TILANTEESEEN Hauska kolan- ja päärynän- makuinen virvoitusjuoma- uutuus. Valmistettu Laitilan Wirvoitusjuomatehtaalla. Pirkka Koppis 0,331, 1,39 € (sis. pantti 0,15 €), 3,76 €/1. KUOHUJUOMA ARJEN KOHOTTAJAKSI Tammitynnyrissä kypsytetty pirteästi kupliva virvoitusjuoma, joka sopii myös juhlajuomaksi. Pirkka Parhaat kuohujuoma 1,51, 3,15 € (sis. pantti 0,40 €), 1,83 €/1. TUOTTEIDEN HINNAT VAIHTELEVAT K-MARKET-, K-SUPERMARKET- JA K-CITYMARKET-KAUPOISSA. ILMOITE- TUT HINNAT K-CITYMARKETISTA. VOIT MAKSAA MYÖHEMMIN Kevään aikana K-Citymarket.fi- verkkokaupassa tulee maksuvaih- toehdoksi myös lasku tai osamak- su. Lisäksi maalis- kuussa verkko- kauppaan tuli Out- let-valikoima, josta löytyy esimerkiksi monia sesongista poistuneita tuot- teita alennettuun hintaan. Miksi klikkailla kotimaisessa A verkkokaupassa? rki-iltaisin yhdeksäl- tä moni suomalainen on puhelimellaan, ja silloin on vuoro- kauden vilkkain aika monessa verkkokaupassa. Verkkokaupan suosio on kas- vanut 2010-luvun alusta läh- tien, ja pandemian aikana kas- vu kiihtyi. Kaupan liiton mukaan vuonna 2022 kasvusysäys hiipui, mutta verkko-ostoksia tehtiin silti kolmanneksen enemmän kuin ennen pandemiaa. - Verkkokaupan suosio Suo- messa kasvaa yhä. Suomalaiset arvostavat verkkokaupassa eni- ten vaivattomuutta, laajaa va- likoimaa ja sopivaa hintatasoa, sanoo K-Citymarket.fi-verk- kokaupan myyntijohtaja Pia Rytilahti. Kaupan liiton mukaan verk- komyynnin osuuden ennuste- taan kasvavan tulevina vuosina koko Euroopassa, mutta kivijal- kakaupatkin pitävät pintansa. Suomalaiset ostavat verkosta mieluiten elektroniikkaa, mutta myös kodinkoneita ja vaatteita. - K-Citymarket.fi:stä eni- ten ostetaan kodintekniikkaa, taloustavaroita, leluja, vaatteita ja kenkiä, Pia Rytilahti kertoo. Suomalaisen maksupalvelu Paytrailin viime vuonna teettä- män kyselytutkimuksen mukaan kotimaisia verkkokauppoja halu- taan suosia yhä enemmän. - Myös K-ryhmän asiakas- kyselyiden mukaan kotimaises- sa verkkokaupassa arvostetaan luotettavuutta, kuten toimitus- varmuutta ja tuttuja brändejä. Lisäksi kotimainen asiakaspalve- lu on monille tärkeää, sanoo Pia Rytilahti. Hänen mukaansa yhä useam- pi pitää tärkeänä yritysten vai- kutusta yhteiskuntaan. - Kotimainen verkkokauppa työllistää sekä tukee kotimaisia IT-kehittäjiä ja muita palvelun- tuottajia ja toimijoita. PIRKKA 13

Muut tarjouslehdet K-Supermarket

Uusimmat tarjouslehdet