K-Rauta tarjoukset - sivu 48 *

1 ...

48

... 77
K-Rauta tarjoukset . Sivu 48.
1 ... 48 ... 77

Selaa tätä liikkeen K-Rauta tarjouslehteä, joka on voimassa --, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 76 sivulta löydät parhaat tuotteet Harrastukset, tee-se-itse ja taloustavarat-luokasta. Tämä liikkeen K-Rauta tarjouslehti tarjoaa alennuksia yli 127 tuotteeseen, minkä ansiosta saat parhaan tarjouksen ostamistasi tuotteista! Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä K-Rauta, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 76. Nykyiseltä sivulta - löydät tarjouksia; tässä liikkeen K-Rauta tarjouslehdessä on myös muita alennuksia tuotteista, kuten vesi, portti, puun, seinävalaisin, ulkoseinävalaisin. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä K-Rauta, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa kaikissa K-Rauta-toimipisteissä.

Näytä lisää
 
 
TERVEYTTÄ LÄMMÖLLÄ #healingwithheat Sauna tekee hyvää sydämelle Kun saunot 2–3 kertaa viikossa pienennät sydän- ja verisuonitautien riskiä yli 20 % verrattuna kerran viikossa saunoviin. Mitä useammin saunot niin riskit voivat vähentyä jopa 65 %. Laukkanen, Khan, Zaccardi & Laukkanen 2015 Saunominen parantaa unen laatua Tiesitkö, että saunominen lisää syvän unen määrää ja vähentää valveilla oloa merkitsevästi? Tässä yksi hyvä syy saunoa jo tänään. Putkonen & Elomaa 1976 Saunominen on verrattavissa liikuntasuoritukseen Saunan lämpö tekee elimistöllesi samaa kuin liikunta. Sydän pumppaa enemmän verta ja pintaverisuonet laajenevat. Saunan tuoma lämpöhoito tarjoaa näin liikunnan hyötyjä myös niille, joille liikunta on vaikeaa tai mahdotonta. Brunt, Howard, Francisco, Ely, Minston 2016 Saunominen vähentää muistisairauksien riskiä Tiesitkö, että saunomisella voit hidastaa tai jopa estää sairastumista muistisairauksiin? Kaksi saunomiskertaa viikossa vähentää dementian riskiä viidenneksellä niihin, jotka saunovat vain kerran viikossa. 4-7 kertaa viikossa saunovien riski sairastua muistisairauksiin on peräti yli 60 % pienempi. Laukkanen, Kunutsor, Kauhanen & Laukkanen 2016 Saunan lämpö hellii ihoa Saunominen parantaa ihon aineenvaihduntaa, kun pintaverisuonet laajenevat ja kuljettavat enemmän verta saunomisen aikana. Iho voi hyvin, säilyttää kosteuden ja pysyy näin kimmoisampana. Viinikka 2020 Saunominen hoitaa lihaksia Saunassa on hyvä rentouttaa rasittuneita lihaksia liikuntasuorituksen jälkeen, mutta saunominen ennen liikuntasuoritusta ehkäisee lihasten kipeytymistä ja lisää niiden liikkuvuutta harjoituksen jälkeen. Khamwong, Paungmali, Pirunsan & Joseph 2015 www.harvia.com

Muut tarjouslehdet K-Rauta

Uusimmat tarjouslehdet