K-market tarjoukset - 24.01. - 27.02.2024 - sivu 10 *

thumbnail - K-market tarjoukset  - 24.01.2024 - 27.02.2024 - Tarjoustuotteet - meloni galia, olut, alkoholia, mehu. Sivu 10.
10 / 85

* Voimassa kaikissa K-market-toimipisteissä.

Näytä lisää

Tuotteet tässä tarjouslehdessä

 
NYT!PIRKKANYT! PIRKKANYT! PIRKKANYT! PIRKKANYT! PIRKKANYT! PIRKKA HIFISTELLEN JA PIHISTELLEN PAKKASPÄIVIEN LÄMPIMIIN MEHUHETKIIN K KUN PERUS RIITTÄÄ Suomessa valmistettu makea sekajuomatiiviste maistuu myös lapsille. Kätevästä pullosta saa 3,6 litraa valmista juomaa. K-Me- nu sekajuomatiiviste 0,91, 2,75 € (sis. pantin 0,20 €), 3,06 € /1. JOKA TILANTEESEEN Klassikkojuoma hiihtoretkelle. Suomessa valmistetun mehun mustaherukkamehupitoisuus on 75%. Pirkka mustaherukkame- hutiiviste 0,51, 5,49 € (sis. pantin 0,10 €), 10,98 €/1. MUSTA- PERUKKA TAYEMBU ARJEN KOHOTTAJAKSI Kylmäprässäämällä valmistettu mehu, jossa on käytetty vain kotimaista mustaherukkaa. Kylmäpuristus säilyttää marjan vitamiinit. Pirkka Parhaat mustaherukkamehu 0,351, 3,29 € (sis. pantin 0,10 €), 9,40 € /1. TUOTTEIDEN HINNAT VAIHTELEVAT K-MARKET-, K-SUPERMARKET- JA K-CITYMARKET-KETJUISSA. ILMOITETUT HINNAT K-CITYMARKETISTA. ILMAN HAUSKAA ILM al TENNISTÄ TURUSSA Miesten tenniksen maajoukkue, Porsche Davis Cup Team Finland, jatkaa MM-karsin- taotteluita Portu- galia vastaan Turun Gatorade Cente- rissä 2.-3.2.2024. K-ryhmä on mukana kannusta- massa tennismaa- joukkueen matkaa maailman huipulle. HOLIA! Alkoholitonta, kiitos! T ammikuu on todiste- tusti kuukausi, jolloin suomalaiset juovat vähemmän alkoholia tai siirtyvät nautti- maan miedompia juomia. K-ryhmän myyntitilasto- jen mukaan alkoholittomia olui- ta, siidereitä ja lonkeroita os- tetaan tammikuussa suhteessa paljon enemmän kuin vuoden aikana muuten. Kesä on tietys- ti kaikenlaisten juomien seson- ki numero yksi, mutta tipaton tammikuu näkyy selkeänä piik- kinä alkoholittomien juomien myyntitilastoissa. Suomalainen juomakulttuuri on muuttunut 2000-luvulla, (ay) ja alkoholin kokonaiskulutus Suomessa on vähentynyt yhtä mittaa vuodesta 2007. Erityisesti kymmenen vii- me vuoden aikana muutos on jatkunut samankaltaisena, ja alkoholittomien oluiden, sii- derien ja lonkeroiden myynti kasvoi K-ruokakaupoissa run- saasti vuosien 2016-2021 välil- lä. Tuolloin juomia ostettiin joka vuosi keskimäärin 35 prosent- tia enemmän kuin edellisenä vuonna. K-ryhmän ruokakaupoissa on laaja valikoima alkoholittomia juomia, ja myynnissä on noin 250 erilaista alkoholitonta olut- ta, siideriä ja lonkeroa. "Alkoholittomien oluiden myynti on kasvanut K-ruokakaupoissa viimeisten kuuden vuoden aikana hurjasti, jopa yli 400 prosenttia. Pelkästään alkoholittomia oluita on kauppojemme valikoimissa yli 100 erilaista." Sami Lampinen, valikoimapäällikkö, panimo- ja virvoitusjuomat, Kesko

Muut tarjouslehdet K-market

Uusimmat tarjouslehdet