K-citymarket tarjoukset - 01.09.2020 - 30.09.2020 - sivu 18 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

1 ... 18 ... 86
K-citymarket tarjoukset  - 01.09.2020 - 30.09.2020 - Tarjoustuotteet - kal, sukat. Sivu 18.
1 ... 18 ... 86

Selaa tätä liikkeen K-citymarket tarjouslehteä, joka on voimassa 01.09.202030.09.2020, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 85 sivulta löydät parhaat tuotteet Ruokakaupat-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä K-citymarket, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 85. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä K-citymarket, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa seuraavissa K-citymarket-toimipisteissä:
Näytä lisää

Tuotteet tässä tarjouslehdessä

 
 
"Suomalaisuus on nuorille tärkeä arvo, mutta sen kuva ei ole enää se Elovena-tyttö. Oleellisinta on se, miten suomalaisuus yhdistyy vastuullisuuteen." -Jokke Eljala, tutkimuspäällikkö, Suomalaisen Työn liitto - Sehän voi olla sellaista vähän salaista 82% Kotimaisuuden ohella trendeiksi ovat nousseet paikallisuus ja lähituotanto. Niitä suositaan merkityksellisyyden kai- kapinointia, kun ostatkin jännät ja värik- käät sukat. puusta tai yksilöllisyyden korostamisesta johtuen. Myös inhimillisyys kiinnostaa. - Aidolta tuntuvien brändien suosi- olisi valmis maksamaan vähintään 10% enemmän kotimaisesta. Tuetaan työllisyyttä! minen on selvästi korostunut. Suositaan sellaisia, jotka tulevat läheltä. Monet yri- tykset kertovatkin nyt tarinaa siitä, mistä on lähdetty. Se kiinnostaa ihmisiä, Jokke Eljala toteaa. Koronan myötä keskeiseksi syyksi suosia suomalaista on noussut myös kotimaisen työllisyyden tukeminen. Asia on vanhem- mille ikäpolville tärkeä, mutta nyt aihe on noussut myös nuorille merkityksellisek- si. Se on näkynyt esimerkiksi lähipalve- luiden ja -ravintoloiden tukemisena. Nuorillekin tärkeä arvo Kulutustutkija muistuttaa, että työlli- syyden tukeminen ostamalla on kuiten- Suomalaisuutta voi vaalia ja korostaa mo- nella tavalla, mutta jos sitä tehdään os- tamisen kautta, tarvitaan sinivalkoisuu- 80% kin mahdollista vain osalle. den oheen paljon muutakin. Yleisimmät asiat, joita suomalaisuudelta ostoksen myötä odotetaan ovat laatu, ekologisuus ja vastuullisuus sekä varmistus siitä, että tuotteen tekemisessä on työllistetty suo- suosii suomalaisia tuotteita ja palveluja aina, kun se on mahdollista. - Yleisesti ostoksia kotimaisuuden kannalta ajattelevat ne, joilla on siihen taloudellisia mahdollisuuksia. On paljon kuluttajia, joiden talouteen on koronan myötä jäänyt rahaa jopa säästöön, ja juu- ri he miettivät nyt kotimaisen suosimis- ta. Samalla on paljon myös heitä, joilla on työttömyyden pelkoa. Silloin ihminen ei uhraa itseään yhteiskunnan vuoksi", malaisia ihmisiä. Kulutustutkija Terhi-Anna Wilskan mukaan näiden asioiden painotus riip- puu muun muassa asiakkaiden iästä. - Vanhemmat ikäpolvet ovat tottuneet Wilska sano0. Hän lisää kuitenkin, että kaikki riip- puu myös ostopäätöksen taloudellisesta merkityksestä. Jos valintatilanne koskee mansikoita, joista suomalaiset ovat kal- liimpia ja parempiakin, on silloin helppo liittämään suomalaisuuden ennen kaik- kea laatuun, nuoremmilla taas korostuu eettisyys ja kestävyys. Suomalaisen Työn liiton tutkimuksis- 33% sa nousevat esille samanlaiset erot. valita ennemmin kotimaista. suomalaisista - Suomalaisuus on nuorille tärkeä ar- vo, mutta sen kuva ei ole enää se Elove- na-tyttö. Oleellisinta on se, miten se yh- distyy vastuullisuuteen, sanoo Eljala. Trendien ohella ostopäätöksiin vaikut- aidoilta tuntuvia arvostaa Asenne kohdillaan inhimillisiä ja Taloustilanteesta huolimatta suoma- laisilla on selvä halu suosia kotimais- tavat totta kai myös tavat ja tottumukset. Varsinkin jos kyse on arkitavarasta. - Tyypillisesti ihmiset ostavat sitä, mi- hin ovat tottuneet, eikä vaikkapa deodo- ta. Suomalaisen Työn liitto ja K-ryhmä käynnistivät keväällä yhä meneillään olevan kampanjan Ole osa hyvän ketjua, jossa kehotetaan tukemaan suomalaista tuotantoa. Ennakkokyselyssä jopa brändejä. LÄHTEET: NUORET, TYÖ JA KULUTTAMINEN 2019, TALOUSTUTKIMUS JA SUOMALAISET OSTOPÄÄTÖKSEN ÄÄRELLÄ 2018 rantteja ja vessapaperia kannata muuten- kaan ostaa määräänsä enempää. Mutta esimerkiksi vaatteissa valintaan kiinnitetään jo tarkemmin huomiota. Monesti siinä mietitään, pistänkö vähän enem- män rahaa ja ostan kotimaisen vai halvalla vähän useamman, 86 prosenttia vastaajista piti kampanjan viestiä kannatettavana. Terhi-Anna Wilska näkee tässä ajassa erityisen potentiaa- lin nostaa suomalaisten tuotteiden suosiota. Wilska sanoo. - Nyt on kotimaisuudella hyvä etsikkoaika ja suomalai- suutta pitäisi kaikin voimin edistää. Kun ihmiset kokeilevat uusia kotimaisia tuotteita ja tutustumisen myötä tykästyvät, voidaan saada todella paljon uusia käyttäjiä. Eljala pohtii, että arkisilla valinnoilla voidaan pelata. Tie- tynlaisilla sukilla voi rikkoa perinteistä bisnespukeutumista, ja siinä voi valita kotimaisenkin brändin tarkoituksellisesti. 18 PIRKKA Pirkka.fi

K-citymarket tarjouslehdet

K-citymarket tarjoukset

K-citymarket tarjoukset  - 27.01.2022 - 30.01.2022.
27.01. - 30.01.2022
Voimassa kaikissa K-citymarket-toimipisteissä.

K-citymarket tarjoukset

K-citymarket tarjoukset  - 26.01.2022 - 01.03.2022.
26.01. - 01.03.2022
Voimassa kaikissa K-citymarket-toimipisteissä.

K-citymarket tarjoukset

K-citymarket tarjoukset  - 26.01.2022 - 01.03.2022.
26.01. - 01.03.2022
Voimassa kaikissa K-citymarket-toimipisteissä.

K-citymarket tarjoukset

K-citymarket tarjoukset  - 24.01.2022 - 30.01.2022.
24.01. - 30.01.2022
Voimassa kaikissa K-citymarket-toimipisteissä.

K-citymarket tarjoukset

K-citymarket tarjoukset  - 20.01.2022 - 30.01.2022.
20.01. - 30.01.2022
Voimassa kaikissa K-citymarket-toimipisteissä.
Suosituimmat tarjouslehdet