K-citymarket tarjoukset - 01.09.2020 - 30.09.2020 - sivu 17 - EI ENÄÄ VOIMASSA *

1 ... 17 ... 86
K-citymarket tarjoukset  - 01.09.2020 - 30.09.2020. Sivu 17.
1 ... 17 ... 86

Selaa tätä liikkeen K-citymarket tarjouslehteä, joka on voimassa 01.09.202030.09.2020, ja löydä tuoreimmat tarjoukset. Tuoreimman kuvaston 85 sivulta löydät parhaat tuotteet Ruokakaupat-luokasta. Jos haluat säästää rahaa asioidessasi seuraavan kerran liikkeessä K-citymarket, selaa koko tarjouslehti läpi sivulta 1 sivulle 85. Jos haluat shoppailla viisaasti ja säästää seuraavalla kerralla asioidessasi liikkeessä K-citymarket, älä jätä lukematta uusinta tarjouslehteä – se on täynnä uskomattomia hintoja ja upeita alennuksia. Palaa sivustolle Minun Tarjouslehteni joka päivä varmistaaksesi, ettei yksikään suosikkimyyjäsi mahtava tarjous jää välistä.

* Voimassa seuraavissa K-citymarket-toimipisteissä:
Näytä lisää
 
 
Tuniterden kauppaa Yksi painottaa laatua, toinen ekologisuutta ja lähituotantoa ja kolmas haluaa euroillaan pitää suomalaiset töissä. Kotimaisuuden suosimisen taustalla on monenlaisia perusteita ja tunteita. Tänä vuonna Suomi-fiilikset ovat voimistuneet entisestään. TEKSTI HEIDI KALMARI KUVAT MIIKKA PIRINEN T väänä. Suomalaisuuden suosiminen kasvoi lähipalveluiden lisäksi esimerkiksi verkkokaupassa. uttavan twiitti osui viime keväänä silmään: Korona ja ostopäätökset. Tarvitsin muuta- mia kosmetiikkajuttuja ja mulla on vakka- reita eri merkeiltä, joita ostan. Kävin Lumenen pisteellä kysymässä vastaavia, sain apua ja ostin ne. En tiedä auttaako, mutta olen huomannut ostokäyttäytymisen - Kotimaisuuden arvostus näkyi vastauksissa myös sitä kautta, että moni aikoi selvästi vähentää kiinalaisten tuottei- den ostamista ja välttää kiinalaisia verkkokauppoja. Kotimaisuuden arvostus noussut muutoksen: tuntuu oikealta ostaa suomalaista. Sama tunne on ollut monella muulla. K-ryhmän asiak- kailleen tekemän kyselyn mukaan jopa 53 prosenttia kertoo koronan johdosta ostavansa aiempaa enemmän kotimaista. Maailman markkinat avautuivat 1980-luvulla ja 1990-luvul- la yksilöllisen kuluttamisen aika vahvistui. Ihmiset alkoivat ihannoida globaalia maailmaa ja elää eri brändien kautta. Ostaminen alkoi kulkea logojen perässä. Tutun kotimaisen sijaan ostettiin maailmankansalaisuutta tukevia tuotteita. - Jossain vaiheessa maailma oli jo nähty ja intialaiset cur- ryt syöty, eivätkä ne puhutelleet enää samoin, tutkimuspääl- likkö Jokke Eljala Suomalaisen Työn liitosta pohtii. Mutta mitä tämä tunne oikeasti sisältää? Miksi suomalaisen valitseminen tuntuu oikealta? Ostokäyttäytymisen muutok- sen on havainnut myös kulutustutkija Terhi-Anna Wilska. Isoin muutos on se, että monen tuotteen ostaminen on vä- hentynyt epävarman talouden takia. Mutta kun jotain oste- taan tarpeeseen, suosii yhä useampi kotimaista vaihtoehtoa. - Koronan myötä ihmiset ovat selvästi huolissaan suoma- 2010-luvulla kotimaisuutta ei nolosteltu enää lainkaan, vaan paikallisuus oli jo trendien kärjessä. - Lokaaliuden merkitys alkoi silloin kasvaa selvästi, ja laisten taloudesta, ja se näkyy kuluttamisessa. Monet ovat erityisesti halunneet tukea lähipalveluita, Wilska sanoo. Wilskan johtama DigiConsumers-hanke selvitteli myös suo- malaisten taloudellista tilannetta ja kuluttamista viime ke- ihmiset rupesivat pohtimaan uudestaan, missä ovat minun juureni. Suomalaisuuskin alkoi olla taas ennemmin ylpey- den kuin häpeän aihe, Eljala sanoo. Pirkka.fi PIRKKA 17

K-citymarket tarjouslehdet

K-citymarket tarjoukset

K-citymarket tarjoukset  - 20.01.2022 - 30.01.2022.
20.01. - 30.01.2022
Voimassa kaikissa K-citymarket-toimipisteissä.

K-citymarket tarjoukset

K-citymarket tarjoukset  - 01.12.2021 - 25.01.2022.
01.12.2021 - 25.01.2022
Voimassa kaikissa K-citymarket-toimipisteissä.
Suosituimmat tarjouslehdet